Heeft u een klacht?

Wij lossen dit graag met u op!

Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht onder vermelding van uw ordernummer naar ons te mailen?
Omschrijft u uw klacht aub zo uitgebreid mogelijk en voorzie deze van foto's en/of een video. 
Video's mogen ook via https://wetransfer.com naar info@plotterie.nl worden gestuurd.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Nieuwsbrief

Nieuwsbrief?
Aanmelden

Aanbieding

© 2014 - 2018 De Plotterie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie