Klachten Procedure

Heeft u een klacht?

Wij lossen dit graag met u op!

Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht onder vermelding van uw ordernummer naar ons te mailen?
Omschrijft u uw klacht aub zo uitgebreid mogelijk en voorzie deze van foto’s en/of een video.
Video’s mogen ook via https://wetransfer.com naar info@plotterie.nl worden gestuurd.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.plotterie.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 3395 reviews.